Àmbit social




Participació ciutadana
Proveïdors
Igualtat - Conciliació
Voluntariat - Cooperació



Participació ciutadana

   


ODS 17. Aliances

Les reunions dels Consells de Salut s’han convocat en format online arran de la situació de la pandèmia i se n’ha reduït el nombre. El contacte amb les entitats s’ha mantingut a través del telèfon i el correu electrònic. Els principals aspectes tractats a les reunions han estat el funcionament dels centres d’atenció primària arran de la COVID-19, l’accessibilitat als centres i el recull i gestió de les peticions de les entitats per oferir el millor servei possible, tenint en compte la situació en tots els centres de salut de Catalunya.

El dia 28 d’octubre de 2021 es va celebrar la II Jornada de Gent Gran de Badalona, Impacte de la COVID-19 en la salut mental de les persones grans, organitzada per diverses entitats de Badalona, per posar en valor el teixit associatiu, i en col·laboració amb Badalona Serveis Assistencials, l’Ajuntament de Badalona i l’Institut Català de la Salut-Atenció Primària.






Les activitats de promoció de la salut –amb eines com la sèrie de podcasts “La nostra gent gran s’ho val”–, el suport a La Marató de TV3 o la col·laboració amb el FILMETS Badalona Film Festival han estat iniciatives destacades en relació amb la comunitat.