Experiència del pacient
Amb el model d’atenció centrat en la persona i la política d’humanització de l’assistència com a brúixola que ens guia, un any més hem seguit impulsant una millor experiència del pacient.
Amb el model d’atenció centrat en la persona i la política d’humanització de l’assistència com a brúixola que ens guia, un any més hem seguit impulsant una millor experiència del pacient.
Per aquest motiu, disposem de diversos canals estables per afavorir la participació i la recollida d’opinions (bústies –física i electrònica–, enquestes, Consells de Salut, etc.). Així mateix tenim presents els resultats sectorials per tal de poder-nos-hi comparar.
Fruit del treball conjunt amb pacients/familiars i professionals, estem desplegant bones pràctiques i accions que contribueixin a donar una millor resposta a l’hora d’atendre les necessitats dels usuaris.
Pel que fa a l’impuls de la cultura de la humanització en la nostra organització, estem:
Pel que fa al control del dolor, estem treballant per consolidar eines de gestió clínica i professionals per a fer-ne l’abordatge d’acord amb el perfil de cada pacient.
Així mateix, en matèria d’accessibilitat estem impulsant accions per millorar la gestió del temps de les persones ateses i potenciant una informació el més personalitzada possible, sense oblidar l’impuls de la participació i presa de decisions dels usuaris en el seu procés.
Algunes de les iniciatives desenvolupades i resultats obtinguts durant 2023 han estat les següents: