T'ESTIMOnis 2025
T'ESTIMOnis és la nova línia comunicativa que comencem aquest 2025 per donar veu i escoltar en primera persona l'opinió de persones usuàries de BSA. Una organització pública referent en la prestació innovadora de serveis integrats de salut i socials com BSA està formada per milers d’històries, on els protagonistes són les persones usuàries: tu.
Optimitzar l’atenció a les persones passa per posar de veritat la persona al centre i fer una mirada holística de l'atenció. En aquest sentit, els testimonis dels protagonistes són una eina clau per millorar de forma contínua.
- Gener 2025 - En aquest capítol, escoltem la Sandra directora del cor De Tot Cor que des de 2024 comparteixen la seva música, talent i empatia amb els usuaris i familiars del Centre Sociosanitari El Carme.
- Febrer 2025 - Aquesta ocasió, és Ainhoa que ens explica la seva experiència en una activitat comunitària en el seu centre de referència, CAP Apenins-Motigalà.
- Març 2025 - La Laura és la nova protagonista de T'ESTIMOnis del mes de març. Ella és la vicepresidenta de Viutea i participen en el projecte TransiTEA juntament amb BSA.
- Abril 2025 - Patrícia ens dona el seu testimoni sobre el Centre Sociosanitari El Carme i el seu cas personal. A banda de donar-li les gràcies pel seu reconeixement volem també posar de manifest l'agraïment perquè ha fet possible una millora en una de les instal·lacions del centre en benefici de les persones usuàries.
- Maig 2025 - En aquesta ocasió la Carmen ens parla sobre la seva experiència viscuda a l'Hospital Municipal de Badalona i on agraeix als nostres professionals el tracte i l'atenció rebuda.
- Juny 2025 - La Miracle, veïna de Nova Lloreda i responsable del Casal De Gent Gran Badalona Nova Lloreda, ens explica la importància de crear vincle i xarxa amb el barri així com la bona relació que té amb el personal d'atenció primària del CAP Nova Lloreda.
- Juliol 2025 - La Pilar, usuària del CAP Martí i Julià i col·laboradora en grups de treball i entitats per a la gent gran ens apropa la seva experiència amb el centre i l'organització, posant de relleu la importància de les activitats comunitàries.
- Setembre 2025 - El Jordi, director de la Biblioteca Canyadó i Casagemes Joan Argenté, ens apropa la relació amb BSA i en concret amb el CAP Martí i Julià on destaca el programa Biblioteca i Salut amb l'Ajuntament de Badalona, amb "Nascuts per llegir" i també les línies col·laboratives amb el Servei de Rehabilitació Comunitària Badalona.
- Octubre 2025 - L’Ariadna, farmacèutica de Lloreda i coordinadora de les farmàcies de Badalona ens explica el vincle amb l'organització.