Badalona Serveis Assistencials
La importància de seguir bé els tractaments farmacològics, a la xerrada d'Aula de salut de desembre
El dia 16, a les 18 hores. a la sala d'actes de l'Hospital Municipal de Badalona
03/12/2025

La importància de seguir correctament els tractaments farmacològics serà el tema que protagonitzarà l’última sessió d’enguany del cicle de xerrades de promoció de la salut entre la ciutadania “Aules de Salut. Diàlegs amb la comunitat”. Se celebrarà el 16 de desembre, a les 18 hores, a la sala d’actes de l’Hospital Municipal de Badalona, i anirà a càrrec de la cap del Servei de Farmàcia de Badalona Serveis Assistencials (BSA), Begoña Pascual, i de Luis Rigat, farmacèutic del Programa d’educació sanitària del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona. Per assistir a la xerrada, oberta a totes les persones que hi estiguin interessades, cal inscriure-s’hi prèviament mitjançant aquest enllaç.

La trobada serà la quarta que se celebri des que al setembre es va reprendre el cicle per promocionar la salut entre i amb la ciutadania gràcies a l’Ajuntament de Badalona, BSA i el suport de PFB. Les sessions es duen a terme el tercer dimarts de cada mes a la sala d’actes de l’Hospital Municipal.

L’any 2014 es va posar en marxa la primera etapa d’Aules de salut, que es va haver d’interrompre per la pandèmia de la COVID-19. Són molts els professionals que van fer possible aleshores, i que faran possible ara, una iniciativa que entronca amb la missió de BSA de prestar de forma innovadora serveis integrats de salut i socials, creixent amb l’experiència de la ciutadania, els professionals i l’entorn.


printer
|
Compartir:
linkedin
twitter
facebook
gmail
< TORNAR