Badalona Serveis Assistencials

Tràmits freqüents i dubtes

Davant la situació d'excepcionalitat provocada pel Coronavirus SARS-COV-2, BSA ha dissenyat un pla de contingència dual que integra l'atenció de la patologia COVID19 i el retorn progressiu a l'activitat prèvia a la pandèmia.

 

Què cal fer si canvieu de domicili o de telèfon? 

És important que tinguem les vostres dades actualitzades, per notificar-vos canvis o informació del vostre interès. Si canvieu de domicili o telèfon aviseu-nos a:

  • 93 507 47 30 de dilluns a dijous de 9 a 14 hores, dilluns i dimarts de 15 a 17 hores i divendres de 9 a 13 hores.
  • 93 507 47 10 de dilluns a divendres de 8 a 20 hores
  • O bé de forma presencial en qualsevol punt de la Unitat d’Accés del Ciutadà.

 

Demanar documentació clínica 

1. Es pot fer la sol·licitud de l’informe o història clínica:

  • Personalment al Servei d’Admissions del Centre Sociosanitari El Carme (planta 0) de 8 a 20 hores,
  • Trucant al telèfon 93 507 47 10 en el mateix horari.
  • Si voleu podeu descarregar el formulari de la sol·licitud i portar-lo ja emplenat el dia que vingueu a recollir la documentació.

2. En el termini de 7 dies laborables podeu passar a recollir la documentació sol·licitada a Admissions. Ho pot fer personalment o delegar-ho en una altra persona autoritzada per el titular. En aquest cas caldrà:

  • Autorització signada pel pacient

  • Fotocòpia del DNI del pacient

  • DNI de la persona que reculli la documentació

3. Signar un document on queda constància que s’ha realitzat l’entrega.

L’article 13 de la llei 21/2000 especifica que el pacient té dret a accedir a la documentació de la seva història clínica i a obtenir una còpia de les dades que hi figuren, sempre que no sigui en perjudici del dret de tercers a la confidencialitat de les dades que hi figuren, ni al dret dels professionals que han intervingut en la seva elaboració.

 

Targeta sanitària. Què és? Com obtenir-la?

La Targeta Sanitària Individual (TSI) és el document que identifica i acredita les persones com a assegurades del sistema públic de salut. Permet accedir als centres i serveis públics i,  juntament amb la recepta, permet obtenir els medicaments finançats pel CatSalut. La targeta és personal i intransferible i s’ha de presentar sempre que sigui requerida, sigui quina sigui l’edat de la persona que utilitza el servei.

La TSI es demana al vostre centre d'atenció primària (CAP).

 

 

Servei religiós 

El centre us ofereix la possibilitat de sol·licitar l’assistència d’un representant de la vostra religió. Adreceu-vos al personal d’infermeria per rebre’n informació.

Els horaris de les misses que celebra la comunitat catòlica estan penjats en el panell informatiu que hi ha a l’entrada del centre.

    
        

Aquesta web utilitza “cookies” per millorar la vostra experiència d'usuari i per recopilar informació estadística sobre la vostra navegació. Si seguiu navegant, entendrem que ho accepteu. Més informació