Badalona Serveis Assistencials

Tràmits freqüents i dubtes

Davant la situació d'excepcionalitat provocada pel Coronavirus SARS-COV-2, BSA ha dissenyat un pla de contingència dual que integra l'atenció de la patologia COVID19 i el retorn progressiu a l'activitat prèvia a la pandèmia.

 

Què cal fer si canvieu de domicili o telèfon? 

En el cas de canvi de domicili o telèfon ens ho heu de fer saber per tal de tenir les vostres dades actualitzades.

Podeu fer-ho:

  • Trucant al telèfon 93 389 30 12 de dilluns a divendres de 8:30 a 13:30 hores, dimarts i dimecres de 16 a 17:30 hores.

  • Presencialment al centre de dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores, dimarts i dimecres de 16 a 18 hores.


 

Justificant d'assistència de visites

El justificant de visita és un document que confirma que un usuari ha estat atès en el centre.

Cal demanar-lo al taulell d’atenció al ciutadà i pot sol·licitar-se tant per l’usuari com per el seu acompanyant, en cas que n’hi hagi.

Per poder expedir el justificant de l’acompanyant és necessari demanar-lo en el moment de finalitzar la visita i caldrà identificar-se amb algun document acreditatiu (DNI, NIE o passaport).

 

Demanar documentació clínica

Quins tràmits s’han de realitzar per fer la sol·licitud?

1. Es pot fer la sol·licitud d'un informe o història clínica personalment al servei d'atenció al ciutadà del centre. El nostre horari és de dilluns a divendres de 8:30 a 14 hores, dimarts i dimecres de 16 a 18 hores. Si ho vol pot descarregar el formulari amb els requisits d’acreditació necessaris per la sol·licitud de la documentació clínica i portar-lo ja emplenat el dia que vingui a recollir-la.

2. A partir de 15 dies des del moment de la sol·licitud, podreu recollir personalment la documentació o delegar-ho en una altra persona autoritzada per el titular (mitjançant escrit signat pel pacient i amb la fotocòpia del DNI del pacient acreditativa).

3. Signar un document on queda constància que s’ha realitzat l’entrega.


L’article 13 de la llei 21/2000 especifica que el pacient té dret a accedir a la documentació de la seva història clínica i a obtenir una còpia de les dades que hi figuren, sempre que no sigui en perjudici del dret de tercers a la confidencialitat de les dades que hi figuren, ni al dret dels professionals que han intervingut en la seva elaboració.

 

Què heu de fer si voleu un canvi de professional assistencial

Si voleu un professional diferent a l’assignat, podeu fer la sol·licitud presencialment al vostre centre.

    
        

Aquesta web utilitza “cookies” per millorar la vostra experiència d'usuari i per recopilar informació estadística sobre la vostra navegació. Si seguiu navegant, entendrem que ho accepteu. Més informació