Badalona Serveis Assistencials

Tràmits Freqüents i Dubtes

Davant la situació d'excepcionalitat provocada pel Coronavirus SARS-COV-2, BSA ha dissenyat un pla de contingència dual que integra l'atenció de la patologia COVID19 i el retorn progressiu a l'activitat prèvia a la pandèmia.

 

Què cal fer si canvieu de domicili o de telèfon? 

És important que tinguem les vostres dades actualitzades, per notificar-vos canvis o informació del vostre interès. Si canvieu de domicili o telèfon aviseu-nos a:

  • 93 469 39 00 de dilluns a divendres de 8 a 20 hores, o bé
  • 93 464 84 00 de dilluns a dijous de 16 a 19 hores
  • O bé de forma presencial en qualsevol punt de la Unitat d’Accés del Ciutadà

 

Demanar documentació clínica

1. Es pot fer la sol·licitud de l’informe o història clínica:

  • Personalment al punt d’informació de l’Hospital Municipal de Badalona de 8 a 20 hores,
  • Al telèfon d’arxius 93 502 90 65 de 9 a 13 hores,
  • Enviant un correu electrònic a: arxiu@bsa.cat. Si voleu, podeu descarregar el formulari de la sol·licitud i portar-lo ja emplenat el dia que us avisin per recollir la documentació.

2. En el termini d'entre 7-10 dies laborables, previ avís, podeu passar a recollir la documentació sol·licitada a les 9 hores, en la planta 0 de l’Hospital, despatx d’Atenció a l’Usuari. Podeu recollir personalment la documentació o delegar-ho en una altra persona autoritzada pel titular. En aquest darrer cas haureu de presentar:

  • Autorització signada pel pacient.
  • Fotocòpia del DNI del pacient.
  • DNI de la persona que reculli la documentació.

3. Signar un document on queda constància que s’ha realitzat l’entrega.

L’article 13 de la llei 21/2000 especifica que el pacient té dret a accedir a la documentació de la seva història clínica i a obtenir una còpia de les dades que hi figuren, sempre que no sigui en perjudici del dret de tercers a la confidencialitat de les dades que hi figuren, ni al dret dels professionals que han intervingut en la seva elaboració.

Objectes perduts

Els objectes que trobem sense propietari els custodiem durant un període limitat a l’espera que siguin reclamats. Si durant la vostra estada a l’hospital heu perdut algun objecte personal, contacteu amb atenciousuari@bsa.cat, descrivint l’objecte, la data de la pèrdua i les vostres dades personals, i us indicaran com procedir.

Targeta sanitària. Què és? Com obtenir-la?

La Targeta Sanitària Individual (TSI) és el document que identifica i acredita les persones com a assegurades del sistema públic de salut. Permet accedir als centres i serveis públics i,  juntament amb la recepta, permet obtenir els medicaments finançats pel CatSalut. La targeta és personal i intransferible i s’ha de presentar sempre que sigui requerida, sigui quina sigui l’edat de la persona que utilitza el servei.

La TSI es demana al vostre centre d'atenció primària (CAP).

 


Servei religiós

Disposeu d’un oratori, situat al soterrani (planta -1), és obert tot el dia. En aquest espai la comunitat catòlica celebra missa cada dissabte a les 17 hores.

També us oferim la possibilitat de sol·licitar l’assistència del representant de la vostra religió.

Dirigiu-vos al personal d’infermeria o a la Unitat d’Atenció a l’Usuari per rebre més informació.

 

 

    
        

Aquesta web utilitza “cookies” per millorar la vostra experiència d'usuari i per recopilar informació estadística sobre la vostra navegació. Si seguiu navegant, entendrem que ho accepteu. Més informació