Badalona Serveis Assistencials

Tràmits Freqüents i Dubtes

Què cal fer si canvieu de domicili o de telèfon? 

És important que tinguem les vostres dades actualitzades, per notificar-vos canvis o informació del vostre interès. Si canvieu de domicili o telèfon aviseu-nos a:

  • 93 469 39 00 de dilluns a divendres de 8 a 20 hores, o bé
  • 93 464 84 00 de dilluns a dijous de 8:30 a 19:30 hores i divendres de 8:30 a 14:00 hores
  • O bé de forma presencial en qualsevol punt de la Unitat d’Accés del Ciutadà

 

Demanar documentació clínica

1. Es pot fer la sol·licitud de l’informe o història clínica:

  • Personalment al punt d’informació de l’Hospital Municipal de Badalona de 8 a 15 hores,
  • Al telèfon d’arxius 93 502 90 65 de 9 a 13 hores,
  • Enviant un correu electrònic a: arxiu@bsa.cat. Si voleu, podeu descarregar el formulari de la sol·licitud i portar-lo ja emplenat el dia que us avisin per recollir la documentació.

2. Per a la Recollida de documentació clínica disposeu de 30 dies naturals després de sol·licitar-la. Us avisarem per telèfon per concretar dia i hora per recollir la documentació. En cas que sigui una Recollida de còpies d'exploracions complementàries disposeu de 15 dies naturals després de sol·licitar-la. Us avisarem per telèfon per concretar dia i hora per recollir la documentació.

Podeu recollir personalment la documentació o delegar-ho en una altra persona autoritzada pel titular. En aquest darrer cas haureu de presentar:

  • Autorització signada pel pacient.
  • Fotocòpia del DNI del pacient.
  • DNI de la persona que reculli la documentació.

3. Signar un document on queda constància que s’ha realitzat l’entrega.

L’article 13 de la llei 21/2000 especifica que el pacient té dret a accedir a la documentació de la seva història clínica i a obtenir una còpia de les dades que hi figuren, sempre que no sigui en perjudici del dret de tercers a la confidencialitat de les dades que hi figuren, ni al dret dels professionals que han intervingut en la seva elaboració.

Objectes perduts

Els objectes que trobem sense propietari els custodiem durant un període limitat a l’espera que siguin reclamats. Si durant la vostra estada a l’hospital heu perdut algun objecte personal, contacteu amb atenciousuari@bsa.cat, descrivint l’objecte, la data de la pèrdua i les vostres dades personals, i us indicaran com procedir.


Targeta sanitària. Què és? Com obtenir-la?

La Targeta Sanitària Individual (TSI) és el document que identifica i acredita les persones com a assegurades del sistema públic de salut. Permet accedir als centres i serveis públics i,  juntament amb la recepta, permet obtenir els medicaments finançats pel CatSalut. La targeta és personal i intransferible i s’ha de presentar sempre que sigui requerida, sigui quina sigui l’edat de la persona que utilitza el servei.

La TSI la podeu demanar al vostre centre d'atenció primària (CAP) o en línia si compliu amb els requeriments establerts.

 


Servei religiós

També us oferim la possibilitat de sol·licitar l’assistència del representant de la vostra religió.

Dirigiu-vos al personal d’infermeria per rebre més informació.