
'Aquest 8 de març, i cada dia, DONA visibilitat' ha estat la iniciativa de sensibilització sobre el 8M finalista dels XVI Premis Corresponsables. Un total de 98 organitzacions de les més de 800 candidatures -entre elles BSA- han estat finalistes de les diferents categories després de la valoració d’un Comitè Tècnic independent format per 39 consultes expertes en RSE.
Concretament, la campanya ha quedat finalista de la categoria denominada Comunicació Responsable, millor campanya de sensibilització interna, disputant el reconeixement amb UNACEM Ecuador i COMSA Corporación, aquest últim guanyador del premi.
#DonaVisibilitat
La campanya emmarcada dins del Dia Internacional de la Dona ha volgut reivindicar la igualtat sense discriminació de gènere des d’una organització on la dona és sempre protagonista. La iniciativa ha inclòs la difusió de dades com ara el % de dones en plantilla, en l’estructura de comandaments o el total d’accions de conciliació promogudes, però el plat estrella de la campanya ha estat un vídeo. La peça audiovisual posa a prova a tots els i les professionals per tractar d'endevinar la solució per trencar esquemes i prejudicis.
L’objectiu ha estat sensibilitzar a tothom sobre la igualtat d’oportunitats a l’entorn laboral i la divulgació del Pla d’Igualtat a BSA. L’acció està vinculada a l’ODS5 que tracta sobre la igualtat de gènere i s’emmarca dins la Prioritat Estratègica de Desenvolupament i Benestar Professional de l’organització.