Badalona Serveis Assistencials
El Servei d’Urgències de l’Hospital Municipal de Badalona obté el premi Hospital TOP 20 per segon any consecutiu
BSA a més ha quedat finalista en la categoria de sistema nerviós dels guardons a la qualitat hospitalària, que atorga IQVIA i s’han lliurat avui a Madrid
16/10/2025

El Servei d’Urgències de l’Hospital Municipal de Badalona (HMB), que gestiona l’organització pública sanitària i social Badalona Serveis Assistencials (BSA), ha obtingut per segon any consecutiu el premi Hospital TOP 20 en la categoria d’Àrea d’urgències d’hospitals públics generals. BSA i la Corporació de Salut del Maresme i La Selva han compartit ex aequo el guardó. El centre sanitari badaloní també ha estat finalista en la categoria Àrea del sistema nerviós d’aquests reconeixements d’abast estatal que premien la qualitat hospitalària i atorga l’empresa IQVIA.

Uns 200 hospitals públics i privats han presentat candidatures a la vint-i-sisena edició dels premis, lliurats aquest migdia en un acte celebrat a Madrid al qual han assistit, en representació de BSA, la cap del Servei d’Urgències, la doctora Esther Moreno; la cap d’Àrea d’Urgències, la infermera Verónica Ramón, i la directora de Qualitat i Seguretat del Pacient, Àngels Fumàs.

Per al gerent de BSA, Toni Salas, “aquest guardó al Servei d’Urgències de l’Hospital Municipal de Badalona l’entenem com un reconeixement a l’aposta decidida per la millora contínua en la qualitat i en matèria de seguretat i experiència de pacient, un enfocament que s’estén per tota l’organització”. Salas afegeix que el premi, “per damunt de tot, posa en valor la tasca del nostre equip de professionals, assistencials i no assistencials, i l’incentiva a seguir treballant per oferir el millor servei a la ciutadania”.

Per la seva banda, la directora de Qualitat i Seguretat del Pacient ha destacat que en aquests àmbits “mai es pot baixar la guàrdia”. Segons Fumàs, “estem en una cursa de fons en què sempre hi ha nous camins per recórrer i àmbits de millora a descobrir”. Fumàs hi afegeix que “no podem oblidar que també és fonamental treballar conjuntament amb l’equip d’Experiència de pacient per tenir present en tot moment la mirada dels usuaris”. L’experiència de pacient és una de les quatre prioritats estratègiques de BSA.

Més de 20 anys de relació

La relació de BSA amb els premis Hospitals TOP 20, en els quals des de la seva arrencada l’any 2000 han participat més de 250 centres, ve de lluny. L’HMB ha guanyat o quedat finalista al llarg dels anys en diverses categories (per exemple la d’Hospital general mitjà, la de Gestió hospitalària global o la d’Àrea del cor). Recentment, a banda dels reconeixements dels dos últims anys al Servei d’Urgències, destaca l’obtenció el 2023 del Premi IQVIA Hospitals TOP 20 en la categoria Àrea del sistema respiratori.


printer
|
Compartir:
linkedin
twitter
facebook
gmail
< TORNAR