Badalona Serveis Assistencials

PLAENSA©

El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis. La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat. En aquest sentit, els estudis del PLAENSA© formen part de la informació de resultats que es presenta a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya, s’incorporen en els informes sectorials de la Central de Resultats de l’Observatori del Sistema de Salut de Catalunya, donen suport als objectius del Pla de Salut 2016-2020, i estan disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.

Atenció primària

CAP Marti i Julià 2018

CAP Progrés Raval 2018

CAP Nova Lloreda 8 2018

CAP Nova Lloreda 10 2018

CAP Apenins Montigalà 2018

CAP Morera Pomar 2018

CAP Montgat i Tiana 2018


Atenció hospitalària

Hospital Municipal de Badalona 2018

Hospital Municipal de Badalona – Atenció especialitzada ambulatòria 2017

Enquesta satisfacció usuaris Cirurgia Major Ambulatòria 2017

Hospital Municipal de Badalona – Servei d’Urgències 2016 

Atenció sociosanitària

Centre Sociosanitari El Carme 2018

Centre Sociosanitari El Carme 2016

 

DATA DE REVISIÓ: 21/04/2021

    
        

Aquesta web utilitza “cookies” per millorar la vostra experiència d'usuari i per recopilar informació estadística sobre la vostra navegació. Si seguiu navegant, entendrem que ho accepteu. Més informació